TOVAR V AKCII

naša cena 3,50 EUR (92,81 CZK)
skladom
naša cena 29,90 EUR (792,89 CZK)
skladom
naša cena 5,90 EUR (156,46 CZK)
skladom

NAJOBĽÚBENEJŠIE

naša cena 18,90 EUR (501,19 CZK)
skladom
naša cena 12,90 EUR (342,08 CZK)
skladom
naša cena 5,90 EUR (156,46 CZK)
skladom

Podmienky
Obchodné podmienky

1) Základné pravidlá nákupu
2) Informácie
3) Dopravné a balné
4) Objednávka
5) Opakovaná expedícia tovaru
6) Možnosti platby
7) Dodacia lehota
8) Odstúpenie od zmluvy
9) Ochrana osobných údajov
AKO NAKUPOVAŤ
REKLAMAČNÝ PORIADOK

1) ZÁKLADNÉ PRAVIDLÁ NÁKUPU na www.spiritualshop.sk

Všetky objednávky uskutočnené na www.spiritualshop.sk sú považované za záväzné. Objednaním kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s obchodnými podmienkami a s reklamačným poriadkom, ktorý je k dispozícii na www.spiritualshop.sk, a že s nimi súhlasí. Objednaním sa kupujúci zaväzuje k prevzatiu a zaplateniu objednaného tovaru. Každá objednávka je potvrdená formou emailovej správy zaslanej zákazníkovi. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť celú objednávku alebo jej časť, pokiaľ objednaný tovar nie je k dispozícii a ďalej z iných dôvodov. V takom prípade bude kupujúci informovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup.

2) INFORMÁCIE

Informácie o tovare sú záväzné a ceny sú konečné s výnimkou zjavnej chyby. Ceny sú prezentované vrátane všetkých daní (napr. DPH) a poplatkov. Prevádzkovateľ on-line obchodu  je platca DPH.

3) DOPRAVNÉ A BALNÉ

V cene tovaru nie je obsiahnuté poštovné a balné, určuje sa podľa voľby zakaznika, výberom v sekcii "doručenie tovaru".
Pri objednávkach nad 80,- Eur je poštovné zadarmo.

Za objednaný tovar je možné zaplatiť na dobierku alebo prevodom na bankový účet:
IBAN: SK17 8330 0000 0021 0181 5769
SWIFT: FIOZSKBAXXX (pri platbách zo zahraničia)

Aktuálne ponúkame na výber doručenie Slovenskou poštou a Zásielkovňou.

Poplatok za prepravu a balné:

POŠTA:
Balík na adresu: 3,70 €
Balík na poštu: 3,20 €
Platba dobierkou: + 0,50 €
Platba na účet: + 0 €

ZÁSIELKOVŇA:
Balík na pobočku (SK): 2,50 €
Balík na pobočku (CZ): 3,50 €
Dobierka: + 1 €
Platba na účet: +0 €

4) OBJEDNÁVKA

Po potvrdení objednávky obdrží zákazník potvrdzjúci email o prijatí objednávky. Email obsahuje zhrnutie obsahu celej objednávky. Prijatá objednávka je záväzná a prijatím potvrdzujúceho emailu vzniká kúpno-predajná zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim.

Objednávky sú realizované prostredníctvom nášho internetového obchodu www.spiritualshop.sk

5) OPAKOVANÁ EXPEDÍCIA TOVARU

Ak tovar nie je prebratý vašim zapríčinením, opätovne ho zasielame na vašu žiadosť, kedy znášate náklady spojené s opätovným doručením. Tovar je v tomto prípade expedovaný po prijatí platby na náš účet.


6) MOŽNOSTI PLATBY

Zákazník má možnosť výberu platby za objednaný tovar v hotovosti pri odbere objednávky na dobierku (s dodaním na určenú adresu alebo poštu) alebo prevodom na bankový účet: 
IBAN: SK17 8330 0000 0021 0181 5769
SWIFT: FIOZSKBAXXX (pri platbách zo zahraničia)


7) DODACIA LEHOTA

Doba doručenia je spravidla do 1-2 pracovných dní od expedície.

8) ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Zadanú objednávku je možné stornovať telefonicky na čísle 0902 419 295 alebo emailom na info@spiritualshop.sk.

Kupujúci má v zmysle §12 zákona 108/2000 Z.z. V znení neskorších predpisov právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa doručenia tovaru. Odstúpiť môže kupujúci tak, že túto skutočnosť oznámi predávajúcemu, a to elektronicky na emailovú adresu info@spiritualshop.sk alebo písomne na adresu Michal Modranský HIMALAYA HEALTH, Trhovište 911/40, Kežmarok 060 01. Pri odstúpení je nutné uviesť číslo objednávky, dátum nákupu a predložiť originál dokladu o kúpe tovaru.

V prípade už prevzatého tovaru je povinný kupujúci pri odstúpení od zmluvy tento tovar vrátiť na vlastné náklady predajcovi. Tovar musí byť poslaný doporučene a poistený. Tovar môže byť vrátený za nasledujúcich podmienok: tovar je v pôvodnom nepoškodenom obale, nesmie byť použitý, nesmie byť poškodený a musí byť kompletný.

V inom prípade je kupujúci povinný uhradiť predajcovi náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare. Predavajúci vráti kupujúcemu zaplatenú sumu v plnej výške na účet kupujúceho v čo najkratšom termíne.

9) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

„V internetovom obchode spiritualshop.sk plne rešpektujeme Vaše súkromie. Pre plnohodnotné poskytnutie služieb potrebujeme poznať niektoré Vaše osobné údaje. „

Prevádzkovateľom/správcom osobných údajov eshopu www.spiritualshop.sk je Michal Modranský HIMALAYA HEALTH, so sídlom Trhovište 911/40, 060 01 Kežmarok, IČO: 45676119, č. živnostenského registra 730-12304, ktorá spracúva osobné údaje za podmienok uvedených nižšie.

Kupujúci berie na vedomie, že pre účely uzatvorenia kúpnej zmluvy, jej následné plnenie (spracovanie objednávky, zaistenie vyskladnenia a doručenie tovaru) a prípadného riešenia práv z vadného plnenia (reklamáciou) správca spracuje a uchová v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nariadenie o ochrane osobných údajov (ďalej len GDPR), jeho osobné údaje v nasledujúcom rozsahu: meno, priezvisko, adresa, e-mail a telefónne číslo.

Právnym základom pre spracovanie osobných údajov je v súlade s článkom 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnenia zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je kupujúci.

Kategórie príjemcov/príjemcovia osobných údajov

Správca sa zaväzuje osobné údaje kupujúceho neposkytnúť iným subjektom ako nasledujúcim spracovateľom:

a) zmluvnému dopravcovi, ktorého si kupujúci zvolí v objednávkovom formulári, za účelom dodania tovaru, zoznam dopravcov je dostupný tu, pričom údaje budú poskytnuté v nasledujúcom rozsahu: meno, priezvisko, adresa, e-mail, telefónne číslo;

b) prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk za účelom generovania a zasielania dotazníka spokojnosti s nákupom v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je internetový obchod zapojený. Právnym základom pre spracovanie je v tomto prípade v súlade s článkom 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávnený záujem správcu, ktorý spočíva v zisťovaní spokojnosti kupujúceho s nákupom u správcu. Zasielanie dotazníkov sa týka všetkých kupujúcich, ktorí neodmietli zasielanie obchodných oznámení v zmysle § 7 odst. 3 zákona o niektorých službách informačnej spoločnosti (č. 480/2004 Sb.), a je vykonávané po každom nákupe na internetovom obchode. Prevádzkovateľ portálu Heureka.cz je oprávnený odovzdanú e-mailovú adresu použiť výhradne za účelom vygenerovania a zaslania dotazníka spokojnosti v zmysle podmienok programu Overené zákazníkmi dostupných tu: https://sluzby.heureka.sk/napoveda/dolezite-dokumenty/. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môže kupujúci kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade námietky nebude dotazník kupujúcemu ďalej zasielaný.

Doba uloženia

Osobné údaje budú správcom uložené po dobu nutnú k splneniu zmluvy (spracovanie objednávky, vyskladnenie a doručenie tovaru) a ďalej po dobu zákonnej záruky (24 mesiacov od prevzatia tovaru) či po dobu poskytnutej zmluvnej záruky.

Kupujúci berie taktiež na vedomie, že správca má podľa § 35 zákona o dani z pridanej hodnoty (č. 235/2004 Sb.), povinnosť uschovať daňové doklady po dobu 10 rokov od konca zdaňovacieho obdobia, v ktorom sa plnenie uskutočnilo (to znamená, pokiaľ nakúpite tovar v priebehu roka 2018, musí byť faktúra uchovaná do konca roku 2028). Daňový doklad obsahuje nasledujúce osobné údaje: meno, priezvisko a adresu, e-mail a telefónne číslo.

Práva kupujúceho vo vzťahu k osobným údajom

Kupujúci ďalej berie na vedomie, že podľa článkov 15 až 21 GDPR má právo:

a) na prístup k osobným údajom, ktorý pozostáva z práva získať od správcu potvrdenie, či osobné údaje, ktoré sa ho týkajú, sú či nie sú spracovávané, a pokiaľ je tomu tak, má právo získať prístup k týmto osobným údajom a k informáciám vymedzeným v článku 15 GDPR;

b) na opravu nepresných osobných údajov, ktoré sa ho týkajú, ďalej s prihliadnutím k účelom spracovania má kupujúci právo na doplnenie neúplných osobných údajov, a to aj poskytnutím dodatočného prehlásenia podľa článku 16 GDPR;

c) na vymazanie („právo byť zabudnutý“), ktoré spočíva v tom, že správca bez zbytočného odkladania vymaže osobné údaje, ktoré sa kupujúceho týkajú, akonáhle už nebudú potrebné pre účely plnenia zmluvy, pokiaľ nie je daný iný právny dôvod pre ich ďalšie spracovanie;

d) na omedzenie spracovania osobných údajov v prípadoch vymedzených článkom 18 GDPR;

e) na prenositeľnosť údajov podľa podmienok článku 20 GDPR;

f) vzniesť námietku proti spracovaniu osobných údajov podľa článku 21 GDPR.

Správca poskytne kupujúcemu na žiadosť informácie o prijatých opatreniach v každom prípade najneskôr do 15 dní od obdržania žiadosti.

Správca sa zaväzuje poskytnúť kupujúcemu v prípade, že využije svoje právo na prístup k osobným údajom, bezplatne okrem prvej kópie spracovávaných osobných údajov tiež bezplatnú druhú kópiu, pokiaľ o ňu kupujúci požiada.

V prípade pochybností o spracovávaní osobných údajov má kupujúci právo obrátiť sa na Úrad pre ochranu osobných údajov, ktorý je v tejto oblasti dozorným orgánom, a podať k nemu sťažnosť.

Ako nakupovať

1 - V detaile alebo v boxe produktu kliknite na tlačidlo "Kúpiť"

2 - Produkt sa presunie do košíka.

3 - Tu vyberte spôsob dodania a spôsob platby.

4 - V nasledujúcom kroku vyplňte údaje, kam má byť zásielka doručená.

5 - Dokončite objednávku

Reklamačný poriadok

Na tovar predaný na internetovom obchode www.spiritualshop.sk sa vzťahuje záruka podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z.

Kupujúci sa zaväzuje tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je potrebné ihneď, najneskôr však do 24 hodín nahlásiť telefonicky alebo e-mailom. Pri zistení mechanického poškodenia tovaru treba zásielku do 24 hodín priniesť na poštu, kde bude spísaná zápisnica a reklamácia. Za chyby spôsobené prepravcom neručíme. Upozornenie: viditeľne poškodenú zásielku nepreberajte!

Prípadné reklamácie môžete oznámiť prostredníctvom kontaktného formulára.

 

Postup pri reklamácii:

1) informujte nás o reklamácii prostredníctvom kontaktného formulára.

2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu:
Michal Modranský HIMALAYA HEALTH , Trhovište 911/40, 060 01 Kežmarok

3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie a vašu adresu

4) priložte k zásielke kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode (faktúry).

Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a sa s vami dohodneme na rýchlom vyriešení problému. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s vyreklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty).Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predajcovi predajca nezodpovedá.Predajca nenesie zodpovednosť za vady spôsobené nesprávnym použitím výrobku a za poškodenie zavinené doručovateľom.

 

V prípade potreby konzultácie reklamačného procesu nás môžete tiež kontaktovať na čísle 0902 419 295.

 
"Spotrebiteľa informujeme o možnosti obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených zákonom č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov."